Cykel

Jag är alldeles för otålig för att vänta in att någon ska ha en cykel till salu, har vaktat inne på blocket i två dagar nu men hinner ändå aldrig i tid. SÅ att jag bestämde mig för att beställa en alldeles nyyyyyy cykel, sagt och gjort. Hoppas att jag får cykeln den här veckan. Då ska jag cykla ner till stan på engång och köpa en korg till den. Sen ska jag åka och handla på Ersboda och ha det jag handlat i korgen =) och jag ska ALDRIG mer betala 17kr för bussen för att jag har handlat för mycket och inte orkar gå hem med allt! Jag kommer ha min cykel med cykelkorg som jag kan lägga allt i :)


min min min




Förresten, idag köpte vi en grill och grillbestick också...så nu slipper vi dåliga engångsgrillar och behöva "passa tider" så att vi får grillplats. Vi kan grilla nääääääär vi vill :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0