Tordagens fundering

Köpa en ny säng eller inte?
Inatt drömde jag t.o.m att jag hade köpt en ny säng. Eller en egen säng, eller en STÖRRE säng. Andreas och jag har delat på hans 115cm säng i 3,5år nu. Jag älskar att sova nära min älskade och i en 115cm säng sover vi verkligen nära varann, men jag har så sjukt ont i ryggen jämt.
Fundilierar på om jag ska ta tag i saken och införskaffa något större, men det känns som en så trååååkig utgift (eller?). Det blir några tusenlappar och jag vill hellre resa istället för att köpa en ny säng.
Men vi ska ju resa, både i slutet av sommaren och i december. Fast jag har fått för mig att jag ska resa en gång innan sommaren också.
Svårt... ska fiska efter lite sponsring först innan jag bestämmer mig för det rätta, sängköp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0