Tisdag

Helgen var helt galen! Den bästa på länge, kanske därför jag fortfarande inte återhämtat mig. Idag känner jag mig helt sjukt tröttoch ändå gick jag o la mig 21.30 igår. Det blir antgligen bättre under dagen, med 3h föreläsning....
I lördags var vi iallafall här och spelade spel och drack vin. Gick bort till Stefan & co vid 21 tiden. Drack lite mer vin och spelade lite mer spel. Tog taxi ner till stan vid... öhh ingen aning när. Tanken var att vi skulle till ett ställe, men det blev inte så då Andreas glömt plånboken i taxin och inte fick komma in utan legg. Det löste sig till slut iallafall, han fick tag på plånboken (efter att han spärrat alla kort). Sofia och jag gick på schlagerklubben som var det roligaste utestället jag varit med om här i Umeå. Perfekt stämning, massa roligt folk, kanonmusik och så var vi på topp! Superkväll!

Den här veckan består av en massa plugg inför duggan på måndag.
Helgen blir lugn, eventuellt bio på fredag. Annars taccos hemma med Andreas.


Skulle behövt kila ner på stan en sväng också... inhandla lite nya grejer. När ska jag ta mig ork till det tro(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0