Tisdag - dagen innan

Idag kommer sängen! Mellan 17-22 skulle de leverera den så inatt sover vi i en ny säng och är förhoppningsvis riktigt utvilade till tentan imorgon!

Sitter och skriver på Andreas nya tangentbord, har lite svårt att bestämma mig för vad jag tycker om det. Håller med Andreass hela tiden som ändrar sig fram och tillbaka haha. Men har en känsla av att det blir skönare att skriva på det ju mer jag använder det. Fingrarna liksom bara gliiider över...


Efter tentan imorgon ska jag hem och koppla av i den nya sängen.
Sen ska jag ner på stan och fixa lite grejer inför helgen, bland annat shotglas, för vi har inga och det kommer behövas till hotshotsen jag tänkte bjuda på (inspirerad av Jennie och Therese).
Resten av dagen / kvällen ska jag tillbringa i sängen.
Men innan det ska jag göra ett sista ryck inför tentan. Ska till skolan  och repetera i tysta rummet (om jag får plats, det är fullt den här tiden!) och sen hem nångång runt 17 tiden.
Känner mig stressad som vanligt dagen innan tentan (verkar vara något oundvikligt för mig, Andreas visar aldrig tecken på någon stress inför tentor), även fast jag känner att jag har BRA koll på det som brukar tas upp. Känner liksom att jag vill inte plugga för mycket för det skapar bara förvirring och man tappar fokus från det viktiga. Så att såhär dagen innan är det bra med lite repetition och flera mikropauser.
Blablabla nu ska jag på ica!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0