Tisdag

Nu är det dags att sätta igång med tentaplugget, cirkus en vecka kvar till det är dags och jag vill känna mig   l u g n  timmarna innan och inte bli sönderstressad som jag  a l l t i d  blir! Brukar sitta i tentasalen och vara jättenervös tills att det gått någon timme och när jag går ut därfirån är det som att en sten lättar från min kropp och jag blir  j ä t t e  trött.  Sen tror jag det är ganska svårt att inte bli stressad då så mycket hänger på att man klarar tentan, lite tillfällig stress för att prestera är bara bra har jag hört.


Jag längtar tills sängen kommer! Helt galet vad jag längtar. Jag har fantiserat om hur jag ska ta långa sovmornar och verkligen sova ut riktigt. Att jag för första gången på några år kommer att vara helt utvilad trots att jag inte sover ensam. Jag ska köpa nya fina sängkläder, nytt överkast och en jättefin sänggavel. Det sista får bli ett sommarprojekt och de andra två vet jag precis hur jag vill att de ska se ut. Tänker inte nöja mig med vad som helst.
Jag längtar! Vill nästan inte ens åka hem under påsk, jag vill bara ligga i den nya sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0