I väntan på sängen

kfsjgksj gfdnjxgfk Sitter och väntar på att sängen ska komma, har hunnit med X antal skålar fil och flingor! Blir så sötsugen dagen innan tentan, vad är det för samband?? Tenta - sötsug!?!?!?!   (Stress som jag triggar ingång sötsug?)
Andreas och Stefansitter över till sin redovisning imorgon. Jag vill bara att   s ä n g e n   ska komma.

Var på skolan och pluggade förut, det känns bra!
Ska repetera senare ikväll, innan läggdags och sen imorgonbitti. Det funkar för mig!


NOT. till mig själv!!
Imorrn är det tenta på  IKSU. O B S!! IKSU.
(Är orolig för att jag ska börja yra imorgon och gå till paviljongen där tentorna brukar hållas).
OBS IKSU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0