Min sommar

Den närmaste tiden kommer jag vara i Umeå, till den 25e juni då vi (jag och Andreas) åker hem tillsammans. Sen åker vi upp  tillsammans. Jag stannar i några dagar och sen åker jag tillbaka hem. Min farbror kommer från USA så jag ska vara hemma en vecka under tiden han är här och hälsar på (hos mamma o pappa). Efter en vecka hos mamms och papps bilar vi ner till Bosnien och Kroatien ( mamma, jag, farbror och hans fru) och stannar där 2-3 veckor. När vi kommer hem åker jag och mamma 1-2 dagar till Sthlm (i samband med att farbror åker hem). När vi kommer tillbaka (östersund) åker jag upp till Umeå till Andreas. Stannar här med honom tills han slutar jobba och då åker vi tillbaka till Östersund tillsammans. För att sedan den 19 augusti åka tillsammans till Grekland <3
När vi kommertillbaka från Grekland tar vi vårat pick och pack och åker upp till Umeå igen och börjar skolan. Under hösten ska vi hinna med en resa till London, me and mamms alltså.

Under tiden och alla resor fram och tillbaka ska jag läsa statistik, som börjar på måndag. Så långt är allt lungt, jag tar med min lilla dator överallt och internet finns ju att få tag på till och med på bussen.
Det kluriga däremot är att det är sluttenta i statistik EXAKT samma dag som vi åker till Grekland.
Så jag måste hoppa över den tentan...och...som att inte det vore nog........... så är omtentan EXAKT samma dag som tentan i företagsekonomi som jag ska läsa till hösten. Alternativet jag har då är att skriva statistiktentan då det är "omtenta" och då hoppa över företagsekonomitentan och skriva "omtentan" på den. Jag tror att det är ett bra alternativ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0