INGEN BRA DAG

HELVETESJÄVLASKITSKITSKITSKITJÄVLASKITSTATISTIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HAR SUTTIT MED SKITEN HELA JÄVLA DAGEN MEN INTE KOMMIT NÅNSTANS. OK LITE KLOKARE HAR JAG BLIVIT MEN MED TANKE PÅ HUR LÄNGE JAG SUTTIT MED SKITEN SÅ ÄR DET INGENTING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SOLEN STRÅLAR UTE OCH JAG VILL BARA UT UT UT.
JAG ÅNDRAR ATT JAG INTE BÖRJADE IGÅR DÅ DET REGNADE!

VAD ÄR DET JAG INTE FATTAR?
Hur man ställer upp skiten i SPSS. Jag vet på ett ungefär och jag fick till det utan problem på förra uppgiften. MEN NU ÄR DET STOPP.
Hur man räknar SANNOLIKHETSFUNKTIONEN.
Hur man räknar FÖRDELNINGSFUNKTIONEN.

Dels i SPSS och dels för HAND. VI SKA MOTIVERA HUR VI RÄKNAT SKITEN UTAN ATT ANVÄNDA FORMEL.
TROR HAN ATT JAG ÄR NÅN JÄVLA EINSTEIN ELLER??????????????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0