Idag är en bra dag

Idag är jag lungare! Egentligen är det IKVÄLL är jag lugn.
För att jag satt med statistiken hela morgonen och flera timmar under dagen, tills jag fick kontakt med en gruppmedlem och vi tillsammans löste uppgiften! JA TILLSAMMANS. JAG, KOTTEN, hade gjort ett litet sketet jäääävla misstag... när jag skulle omvandla variablerna hade jag satt KOMMATECKEN istället för PUNKT. BIG NO NO. Sen hade jag fyllt i för många fält i data view. Det var allt! Därför kom jag  i n g e n s t a n s.

 Vad lite gör så mycket.

Imorrn kommer min farbror och hans fru hit från USA. Vi har inte träffat de på 8-9 år, så det ska bli roligt.
Om 9 dagar åker vi! Har planerat massor redan vad jag ska göra när jag kommer dit: koppla av, ligga i solen och läsa, sola, slappa, njuta, fixa manikyr, sola lite mer, läsa lite mer och äta vattenmelon tills I turn into one.


Kommentarer
Postat av: L i n n e a s b l o g g

sv: Jag brukar alltid bo i Finsbury park, det ligger 10 min från innerstan med tunnelbana och är väldigt lugnt och fint. En gång bodde vi vid Kings Cross, det var fint och kul att bo nära och i smeten, men lite väl rörigt. Leta dig till områdena som ligger kanske 10-15 min utanför, det är ganska lagom:)

2010-08-29 @ 11:43:46
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0