Onsdag

Den senaste veckan har besått av plugg nonstop. Jag har levt, tänkt, andats, drömt och visualiserat resursfördelningsteori. Snart är det avklarat och jag kan gå ett litet trappsteg upp mot målet, MEN... först väntar
morgondagen med sista rycket - repetition och tentan på fredag. Man ska aldrig ta ut segern i förskott!

Det som har peppat mig och fått mig supermotiverad är fullpotten på inlämningsarbetet.
Av 160st var vi 5 de som fick 10p. Men så la vi ned en massa tid och var ett gäng himla duktiga tjejer!

Efter tentan bär det av hemåt för lite uppladdning inför nya momenten som börjar på tisdag, resursfördelningsproblem och internationell handel! Och då tamejfan ska jag satsa stenhårt redan på första duggan, sånt lättnad att slippa göra vissa delar på tentan sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0