Tisdag

Sisådär ja, solen tittar fram här :)  Egentligen har jag grupptimmar från 13-15, men hoppar över det idag.
Istället ska jag iväg till polisen och fixa ett nytt pass då mitt går ut nästa månad. Efter det blir det en svän på stan. Vill ha en ny skinnjacka, två par nya skor (svarta + vita) och massa andra småsaker.

Men först ska jag hitta polisstationen, verkar som att det ligger borta på Haga(?) Tur att det är soligt väder och att mamma och pappa skickade hit mina solglasögon :)


Ikväll ska jag laga en god middag och   p l u g g a... tenta nästa vecka!
En JÄTTEVIKTIG tenta. Får jag bra på den ( vilket jag SKA och MÅSTE få) så kan jag pusta ut i maj och  p a r t a.  För att sedan i juni ( dagen innan sommarlovet) ha sista tentan...tjohooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0