Fredag

Tentan är avklarad, eller ja..den var ju igår..
Idag är det valborg och det är hemsk väder ute. Jag som har sett fram emot den här dagen, den här helgen i flera veckor. Jag hoppades på grillning, majbrasa på campus, förfest och en utgång... men nu är det skitväder och jag har inte lust med något.

Sitter och dricker kaffe, Alfred Nordqvist - classic, godaste kaffet. Näst efter gevalias hederliga el-brygg kaffe.
Annat är det med Zoega- Forza........... värsta kaffet vi någongsin köpt. Så svart så svart och bara otroligt äckligt faktiskt.  Jag brukar tycka om starkt kaffe och skulle aldrig i mitt liv första det med mjölk eller socker men Zoegas Forza blir man nästan mörkrädd av!

Igår tyckte jag att jag förtjänade lite nya grejer. Det blev ett par träningsskor från gå och löp kliniken, en svart topp, två örhängen som verkligen inte var min stil men just därför ville jag ha dom och en leopardmönstrad sjal som inte heller var min stil och sååå PERFEKT :) Nu ska jag iväg och köpa grytlappar (till mig) och vin och öl (till Andreas och Stefan)...i regnet.

På måndag börjar fjärde och sista momentet på nationalekonomin, tänk att jag snart är färdig med hela kursen. Så sjunkt nöjd och stolt över det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0