Umeå

På plats i Umeå!
Jag har satt igång för fullt med nationalekonomin. Eftersom den är på distans i Östersund så blir det en hel del pluggande på egen hand - utöver gruppdiskussioner på internet. Det var alternativet jag hade då jag, klantig som jag var, inte har läst matte c. MEN därför har jag löst mig genom att slutföra matte c räknandet och börjar med det idag! 9hp på universitetet. Det ska bli skönt att ha några föreläsningar faktiskt.

Visserligen tror jag att jag hade klarat det bra utan matte c också, eftersom jag har påbörjat det förut och kommit en bit på vägen. MEN för att vara behörig till företagsekonomin så  m å s t e  man ha läst matte c. Så därför, matte cccccccccc it is!
Lite annorlunda uppläg, men sannerligen individuellt.


Fortsättning följer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0