Måndag

Oj, nu var det hundra år sen jag uppdaterade här.

Måndag idag, jag skulle sätta igång med pluggandet 8.30 sa jag till Andreas. och det gjorde jag...i en timme. Jag ska ta tag i det snart!
Helgen har varit den bästa på länge. I fredags var det "klassfest" för min del och sen ut en sväng, hade en riktigt rolig kväll. På lördag var vi på stan och letade en rock till Andreas, hitta en del fina men ingen som följde med hem. Det var en så bra dag! Mysig helt enkelt. På kvällen var vi till Stefan på fest och det var trevligt men jag gick hem ganska tidigt, det fick räcka så för mig. Andreas stannade kvar och sen vid 01 tiden sprang han hem, haha tycker det är så rolgit när han berättar att han sprungit hem (det har hänt flera gånger).
Igår tog JAG sovmorgon, det kanske är 3-4gången som jag sov längre än Andreas under våra år tillsammans. Det var INTE skönt för att då jag vaknade var jag mer trött och seg än tidigare.
Vi möblerade om här igår också... så nu har vi ett plugg/dator rum och ett sovrum, vilket är perfekt. DÄRFÖR har jag surfat runt hela morgonen och letat sängramar och massa nya sovrumsgrejer, jämfört priser o.s.v.

...flummigt inlägg men jag känner mig lite flummig i huvudet. Har världens halsont IGEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0