Fredag

Jag vill bara skriva av mig nånstans... just nu känner jag mig som världens mest odisciplinerade människa!! Jag skulle ha pluggat för TVÅ timmar sen men jag har inte ens börjat. Duggan idag kunge ha gått bättre också. Vad är mitt problem egentligen??? Varför sätter jag mig inte och RÄKNAR??? Det är ju enda sättet för mig att lära och förstå... men jag drar ut på det. Så länge som det bara går... och sen när vi är hemma vill jag vara med min Andreas och då jag är det får jag dåligt samvete för att jag inte pluggat och tappar kontrollen o gråter.

Jag önskar att jag bara kunde sätta mig ner en hel helg och bara räkna igenom och repetera hela boken. För jag förstår ju PRINCIPEN... sen då jag ska göra det själv är jag för feg och blandar ihop allt istället. Vad behövs då? JO mer träning och repetition!

Jag har hittat två anledningar att ta en paus...ETT: när det går bra. TVÅ: när det går dåligt.
HALLÅ, självdisciplin... vart har du tagit vägen? Kom tillbaka till mig.

Nu måste jag ge mig ut och leta efter den
(jag ska bara surfa färdigt.. och snart kommer Andreas hem och sen är det helg och imorgon får jag finbesök :) )
Självdisciplin var det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0