Fredag

Fredag idag!
Heldag med massa matteräkning, både igår och idag.  Låg nyss i sängen och räknade.

Andreas har köpte högtalare för 8000kr som han tänkte göra så att vi blir vräkta pga. Nej inte riktigt, men det är några riktiga monsterhögtalare iaf.
Just nu är jag irriterad över att jag inte fick till de två sista mattetalen som jag hade tänkt mig och Andreas förstod inte uppgiften (hallå?? karln läser sitt tredje år på energiteknik, han om nån borde väl kunna förstå? Han som får 4-5or på varje tenta!!) Men jag antar att han inte hade lust att sätta sig in i uppgiften då han håller på å fifflar med sina högtalare och verkar smått irriterad över det..

Jag har ätit min middag nu, yoghurt med hemmagjord blåbärssylt och mackor.
Nu ska jag lägga mig o vila inför kvällen.

((Egentligen längtar jag till imorgonkväll, då jag tänkt att vi ska ha myskväll här med film och taccos...
men först ska vi avverka en partykväll ikväll. Tur att jag redan fixat outfit.))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0