Fredag

Den senaste veckan har jag åkt fram och tillbaka och konkat runt på hyllor och diverse andra saker som jag tänkt skulle passa i våran lägenhet. Visst passade de och det hade blivit jättefint om väggen orkat hålla upp dem! Ja, för det var väggen det var fel på. Tunn pappersvägg som höll på att slitas sönder helt då vi skruvade upp en av hyllorna. Så idag har jag - ännu en gång - så fint åkt tillbaka införskaffat nya hyllor :)  Köpte med mig ramar, värmeljus, värmeljushållare och ingredienser till kvällens bak. Det bir coccosbollar som jag ska bjuda på.. doppade i mörk choklad och coccos givetvis. Blev en mössa till min älskade också!

Letade för fullt efter en kandelaber också, hittade dock ingen som föll mig i smaken. Funderar på att ta upp jakten imorgon igen.


Nu ska jag krypa ner i sängen och plugga matte.
Jag menar jag ska GÖRA FÄRDIGT det jag ska i matten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0