Tre bra händelser

För övrigt är det tre roliga saker som hänt - förutom inlämningen av examinationen och tre saker som SKA hända: opponering på torsdag, nytt moment på fredag (som jag redan börjat läsa in mig på, pluspoäng till mig!) och juridikinlämning den 14de.

Jag var hos tandläkaren igår och det gick bra!! Jag lyssnade på superhög musik, hon gjorde ingenting åt min tandjävel, jag fick cirkus 7 sprutor och nästa gång övervägen hon att jag tar lugnande tabletter innan jag kommer dit. Kanske är det jag som överreagerar? Hon gjorde ju trots allt TAMEJFAN INGENTING!

Jag var hos "min arbetsgivare" igår (en av dem iallafall) och jag var riktigt bra på att förhandla! (Jag intalar mig själv det iallafall, det är en skön känsla) Han föreslog själv en löneförhöjning på 13kr extra i timmen på min dåvarande braiga lön och såklart tackade jag och tog emot. Jag fick min begäran om  tillgång till träning godtagen och två månaders träning i sommar betalt. Jag la fram min önskan om arbetskläder (promenadskor främst) och det var fullt rimligt med tanke på att den andra arbetsgivaren redan hade uttryckt att han också kunde bidra med något (timmar, bensinpengar, eller som mitt förslag: arbetskläder). Jag är SÅ nöjd. Det ska bli så otroligt kul att få börja jobba! Och det känns verkligen som att jag får lön för det goda arbetet jag gjorde förut!!

Jag har fattat ett beslut angående sommarkursen! Det låter som att det gäller liv eller död och det ÄR faktiskt viktigt  för att jag vill känna att jag investerar min tid i något. Så det kommer bli företagsekonomi - förtagande på EU marknaden. Jag har fått lite tips och råd hemifrån vilket helt klart har påverkat mitt beslut och jag är HELT nöjd över det.


Imorgon bär det av till Umeå igen :)

Kommentarer
Postat av: bela

kul att det går bra för dig :D

2009-05-05 @ 10:21:04
URL: http://larvamasturbation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0