Tisdag

Det har skett en heelt otrolig sak här.. ett mirakel, tack vare min och min älsklings insats :):):):)

I fredags var vi ute och joggade en runda tillsammans.. det var väldigt skönt, av främst EN anledning. Smärtan i min höft försvann HELT OCH HÅLLET!! Det var helt otroligt, det går inte att beskriva hur det kändes. Som att man gått runt och haft ont hur länge som helst och helt plötsligt försvinner det bara.
 
 I söndags joggade jag en sväg själv och vad HÄNDE? All smärta som någonsin har funnit i min höft är helt borta! Heeeeeelt BORTA!
Nu är det den psykiska biten kvar bara... att jag inbillar mig att det KAN göra ont, fast jag vet att det inte gör det längre. Jag kan ligga på sidan utan några som helst besvär så jag vet ju att smärtan ÄR borta. Det känns HELT OTROLIGT.

On


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0