Tisdag

Idag var det dags för akupunktur. Jag hade tid klockan 11 och blev kvar där till 13.15!! VÄL investerade pengar måste jag säga. Fick ligga med nålar på framsidan (magen, armar, ben)  baksidan (rygg, nacke, ben,) höfter och huvudet...skitcoolt!! Sen satte hon fast koppar på mig och utförde lite hokus pokus, knäckte ryggen och höften... jäklar vad allt knakade. Kändes värre efter ett tag men då vet jag iaf att nåt hände. Jag är så nöjd över att jag vågade ha nålar överallt på kroppen!!


Nu har jag just ätit middag bestående av 37 polarmackor med mjukost... jag känner mig som en stor degklump.
Ser framemot bakiskänslan imorrn  :S    BARA för att jag inte orkade göra nån riktig middag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0