Söndag + planering

Nu klappade vi ihop grupparbetet... 8.15 imorgon är det redovisning.

Jag ska ta mig ett bad och läsa en bok nu, känner att jag verkligen behöver det. Behöver VERKLIGEN något annat att tänka på. Sen ska jag lägga mig under täcket och skriva i min rosa bok! Jag längtar.



Veckan



Måndag: Redovisning + examinationsuppgift.

Tisdag: Examinationsuppgiften ska vara klar! Börja på jurdikuppgift.

Onsdag: Juridikuppgift ska vara klar!

Torsdag:

Fredag:
Brännbollsyra = Parteey, med måtta!

Lördag: 9-15.00 JURIDIK HEMTENTA. PARTEEEY på kvällen, utan måtta!!

Söndag: Städning, diskning


Veckan efter:



Måndag:

Tisdag:

Onsdag:
Examinationsuppgift. inlämning

Torsdag:  8.15- 12.00 Opponering. Mysmiddag med min älskling <3

Fredag: ÅKA HEM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0