Planering

I väntan på att min älskling ska roa sig färdigt med youtube har jag listat det jag har kvar den här terminen:

- Sem. 1
- Sem. 2
- Fältarbete
- Examination
- Straff & processrätt
- Hemtenta i juridik


Mycket kan tyckas men jag har redan planerat att vara klar med allt nästa vecka (torsdag, fredag) förutom hemtentan för den får vi först den 30de och den ska in samma dag.

Sem 1 och 2 ska jag göra klart innan måndag kl 10.
Fältarbetet ska vi göra på måndag och tisdag.
Examinatonen har jag redan satt igång med. Jag väntar bara på att få en bok hemskickad från bokus som jag kan använda mig av.
Straff och process rätt - har lite till det, men resten går snabbt att fixa.

Sista tiden kommer jag har en hel del ledigt - och då ska jag lägga krutet på sommarkursen / kurserna och snabbt ta mig igenom litteraturen och anteckna det viktigaste :):):):)
Sådär ja, skönt att ha planerat och strukturerat allt!! Det känns tryggare då och jag känner att jag har   k o n t r o l l  så jag bli inte stressad! :):)




(rätt lik mig då jag pluggar i sängen ibland!! haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0