Onsdag

Nä nu har jag bestämt mig! (Iallafall för vad det INTE blir)  Skickade iväg en senanmälan till hållbart företagande kursen, jag tror att jag kommer att ha större användning för den än amerikas internationella relationer. Får se ifall det finns platser kvar till den bara.
OM det finns och jag kommer in så måste jag snabbt bestämma mig för 7,5 eller 15p i sommar (+ heltidsjobb).
Jag funderar och funderar.... jag tror att jag klarar av 15p för jag har tittat på kursplanerna och man kan skicka in uppgiftrna när man vill fram till 16de augusti. Alltså är det flexibelt och man får lägga upp det som man själv vill. Fram till dess vill jag ändå vara klar med allt eftersom vi har tänkt att åka då.
En annan fördel är att det är bara en bok på båda kurserna och den har jag redan beställt och planerat att ta mig igenom redan innan kurser har satt igång. Alltså massa tid över då kursen sätter igång!
Alla uppgifter läggs upp på hemsidan vid kursstart och jag kan lägga upp det så att jag gör lite varje dag!
Hmm, jag funderar och funderar igen..................


Företagsekonomi, GR, (A), Företagande på EU-marknaden
Företagsekonomi, GR, (A), Hållbart företagande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0