Nu då?

Känner mig helt förvirrad när jag faktiskt har en dag LEDIGT! Uppgiften skulle vara inlämnad 10.00 och klockan har precis passerat det, vilket känns skönt för  nu har jag lämnat det bakom mig. Men nu då? Jag har visserligen massa saker i huvudet som jag vill göra idag men ingen ordning på det hela...så därför ligger jag bara kvar i sängen.

Det känns dumt och jag blir rastlös!! Sen se jag tillbaka på dagen och undrar var tiden tog vägen då jag inte gjort nåt speciellt. Nä nu ska jag ta mig i kragen, fixa frukost (har ett konstigt sug efter PIZZA?? Nu??) planera in lite grejer och gå ut en sväng för att rensa hjärnan lite. Planen är att hinna till stan senare idag och kika på alla fina klänningar som finns :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0