Lördag

Fyyyy vad äckligt mätt jag är nu!!! Har fått i mig kött till middag, en massa lösgodis och tre mackor. Sitter här och är alldeles uppsvälld. Vi tittade på robinson samtidigt och det var så spännande så jag glömde allt annat hahah.


Annars idag så var jag ner på stan med tjejerna, lunchade, fikade och solade...  ha haft en toppendag! Och en underbar helg med massa festande nu under brännbollsyran. VI har även haft östersundsfolk här i helgen så det har varit fullt hus :)):):)
Nu väntar en slapp vecka då jag är klar med allt - förutom opponering på torsdag. Ska passa på att läsa ut en del böcker jag har så att jag slipper bära med mig dem hem på fredag.
På torsdag ska vi ut och äta  middag på nåt myigt ställe och på fredag har Andreas tenta och jag ska på röntgen och sen bär det av mot Ö S T E R S U N D.   Ska ta mig bort till Ica Maxi samma dag och köpa med mig världens godaste morotskaka till mammi och pappi...hoppas bara det håller sig fräsch under resan hem hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0