Lördag

Vaknade med ett ryck imorse... ont i tanden!! Gick och kikade i spegeln och vad hittar jag då??
Jo en härlig köttbit sen gårdagens middag istället för en tandbit!!! Mycket trevligt uppvaknande.

Strålande väder idag, vi ska ta och göra oss i ordning för att traska ner mot stan. Jag har varit sugen på malibu-cola hela veckan, men inte tagit mig iväg för att handla det. Det får nog bli idag.. ikväll blir det antingen festligheter eller robinson och obligatorisk taccos :):)


Nu är jag inne i en period där jag har slutat bita på naglarna :D Hur nöjd som helst!! Riktigt långa och starka är de nu, men så har jag ingen tenta som väntar heller haha. Brukar bli så att då det är tenta-dags så har jag korta och fula naglar för att jag biter sönder dem............men som sagt, inte nu.



Min älskade läste min egna Rom-guide och tyckte om den :):):)):))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0