Böcker

Igår beställde jag en herrans massa böcker, bland annat

-Fångad av arbete : om arbetsnarkomani och behovet av balans
-Konsten att hantera stress och möta förändringar
-Företagets internationaliseringsprocess
-Känslans intelligens : om att utveckla vår emotionella kapacitet för ett tryggare och mänskligare samhälle
-Stressad hjärna, stressad kropp: om sambanden mellan psykisk stress och kroppslig ohälsa


Mye bra böcker och tidsfördriv.



Nu sitter jag och funderar på om jag ska beställa lustigkurren Brian Tracys bok The Psychology of Selling -

Increase your sales faster and easier than you ever thought possible.
Men först måste jag få svar från läraren om jag kan ha boken som underlag  för analys i examinationen... skulle vara riktigt intressant! 



                                        Nu luktar det pizza här, min älskling äter sin middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0