Tisdag

Puuh..äntligen helt klar med EG-rätten. Har suttit och fixat med det sen 7.45 imorse. Inte rört mig ur fläcken!! 
Nu är jag iallafall färdig och jag riktit nöjd måste jag erkänna!! :) Inlämning på torsdag.

Ska ta en paus nu och sen skriva färdigt det andra examinationsarbetet också. Det kommer att gå undan för jag har tagit ut all fakta som jag behöver till det. Sen är det talet kvar till imorrn då och matten.


Min älskling skickade sms förut och berättade att han fick en 4:a på sin tenta!!!!! Hur bra som helst!! JAg visste att han är jätteduktig. Så nu ska vi boka resa så fort han kommer hem!!! :):):)



Fundilerar på om jag ska kila bort till iksu för ett  lungt pass?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0