Tisdag igen

Sådärja, nu har jag landat här och lyssnar på eric gadd, inte så tokigt. Andreas sitter och spelar...tråååkigt, men han har tenta imorrn så han får använda tiden som han vill ikväll.

Blev en sväng till gå & löp kliniken idag, mina fötter var verkligen i behov av inlägg. Efter att ha sett hur det ser ut då jag står och hur tusan jag belastar dem...iaf, 1800kr hade jag hellre lagt på nåt annat, MEN jag ser det som en investering i mig själv så att jag slipper få ytterligare besvär senare.
  Promenerade en sväng på stan sen. Klämde, kände och provade jeans-leggingsen som hela Sverige går runt i.. men nä.. jag är ute efter ett par riktiga stentvättade jeans! Hittade dock inte det utan tre andra fina plagg :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0