Sociologi V.S matte

Just nu sitter jag   f a k t i s k t   och håller på med associationsrätt. Egentligen borde jag räkna matte men jag har andra planer. EG-rätt:s uppgiften gick kanon btw!! Så nöjd :)
 Har funderat en hel del och det känns som att mycket hänger på den här terminen... jag vill hinna med mycket. Med alla regler och allt som införs så kommer det bara bli svårare att överhuvudtaget leva utan utbildning, man kommer typ inte ha rätt att andas luften för utsläppen regleras av EG-direktiv.. Så då är det bra att man är välutbildad och vet hur mycket har rätt till att fisa och andas för att inte förorena luften. Personer med utbildning lever oftast hälsosammare och är mindre deprimerade, de tränar också mer och har bra syresättning så att de får "valuta för andningen".

Oj nu spårade jag visst... men lite sanning finns det. 
Jag önskar att jag hade lite mer tid så att jag kunde fördjupa mig lite mer i det... eller jag får helt enkelt bli ännu bättre på att planera.

Sociologi gör en förvirrad ibland har jag märkt.. det kan vara så, eller så, eller så, eller så, eller så, eller så, eller så, eller så, eller så, eller så, eller så... jag har lite svårt ibland att avgöra vart jag själv står....det är ju så mycket som BEROR PÅ!!  Ge mig matte med ENDAST ETT SVAR punkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0