Onsdag

Wohoooo, nu är jag klar med talet och har tränat flera gånger! Fick lite panik igår då jag inte kände för att argumentara för piraterna då jag inte kände att jag är speciellt insatt i det.
Bytte i sista sekund och allt bara flöt på då jag bytte och jag kände att det här var mycket mer intressant!! Satte igång imorse strax efter 7.30 å nu är allt klart! :) Känns helt underbart!

Det gör saken ännu bättre att allt annat också är klart!  Imorrn åker jag hem med bra samvete och kan vila ut!! Nästa moment börjar den 16de o jag är ledig till dess!! (förutom matten då)



Nu har jag så mycket energi att jag ska till gymmet o använda den energin till nåt positivt.
Solen STRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLAR in genom fönstret och jag laddar med Britney, vilken bra start på dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0