Måndag

Äntligen en ny vecka... :) Börjar den med att jag har just ringt o bokat tid hos en naprapat som förhoppningsvis ska hjälpa mig att få ordning på min rygg och höft. Jag har tur för jag fick en tid redan idag!!


Nu ska jag köra igång med EG-rätt.
Ska hinna med gym och börja fila & fixa inför mitt tal.
13.15 är det föreläsning till 15 och 16.30 har jag tid hos naprapaten.
Ikväll blir det talskrivning för hela slanten.

Imorrn ska jag bli klar med talet och förhoppningsvis får vi den andra examinationsuppgiften då som jag ska göra klart innan torsdag. 13.15 är det sem, men frågan är om jag ska gå på det eller om jag ska gå på ons(?)
Torsdag åker jag hem till Östersund..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0