Måndag

Uppe med tuppen imorse.. klockan 06.15, snoozade bara en gång.... skulle minsann visa Andreas att jag kan gå upp så tidigt utan att snooza 15 gånger, trots att vi la oss vid 00 tiden. Såg på en jättebra film och jag höll mig vaken hela tiden, wohoo.

Nu har jag just läst ett kapitel i boken, ringt om sommarjobb och anmält mig till två sommarkurser som verkar väldigt intressanta. Det var inte så mycket litteratus heller (totalt 5 böcker) och allt var på distans så det går nog vägen bara jag får en plats..
- Företagsekonomi, GR, (A), Företagande på EU-marknaden
- Statsvetenskap, GR, (A), Amerikas internationella relationer

Nu ska jag göra fruost sen väntar föreläsning, träning, plugg, naprapat och kvällskurs. Full fart framåt.



Uppdate: Fick just ett samtal om sommarjobb :):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0