Lördag

Åh, vilken underbar dag! Vaknade runt 7 tiden för Andreas skulle på skolan och plugga idag - tentatider nu. Jag gick också upp då. Solen stråååååååålade in i sovrummet och jag älskar att vakna till det!!
Vi laddade med att lyssna på massa bra låtar sen haha. Blev en promenix i solen för mg sen, nu sitter jag och fikar med Lars Winnerbäck i backgrunden.. inte så tokigt. Har just duschat och epilerat benen.-....helvete vilken smärta!! Men nu är benen lena i x antal veckor.


Igårkväll blev det nån actionrulle... jag var helt säker på att jag sett den förut, men icke för den var ny tydligen haha. Till det hade vi taccos, choklad (plopp, nougat och min favorit som jag saknat Tarragona) och TURKISK PEPPAR. Hallå, hur länge sen var det inte man åt det? Riktigt gott var det.

Nu ska jag njuta av lite slöhet och sen ska jag ge mig på juridik-krysstestet igen, med boken bredvid mig i högsta hugg. Måste fixa det här!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0