Kött och rättegången

Det blev ett 30min core pass på iksu... däremot blir det nog inte alltför ofta jag kommer att gå på det. Känner att det var inget för mig!

Var iväg på ica förut och köpte en köttbit storlek XL som jag tänkte tillaga sen med massa klyftpotatis och färska örter.. kanske lite vin till? Måste ju fira min älskling som fick en 4:a på en jättesvår tenta.


Nu ska jag läsa på lite på The piratebay rättegången... för det är vad mitt tal kommer att handla om: att fria dom där två kusarna. Det var Andreas förslag och eftersom jag är ute i lite av sista sekunde-  det ska vara klart imorrn ( men jag jobbar jäkligt bra under press) så fick det bli vad jag kommer att argumentera FÖR. Egentligen har jag inte alls tagit ställning då jag inte alls brytt mig om det hela... men det ska ändå inte vara några problem - det är ju bara att läsa på lite!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!



Victorias Secret bodysprayerna kan du köpa på tradera av...gud vad heter hon nu igen...det finns iallafall en tjej som köper på sig ett gäng i USA och sedan säljer dem via nätet. Make Up Store har en bodyspray som doftar melon och gör huden silkeslen. Testa den!



Kramar

Malin

2009-03-03 @ 19:49:19
URL: http://malincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0