FREDAG

Igår......jag tror aldrig att jag har haft så mycket dötid. Jag satt vid tv:n heeeeeeeela dagen (bortsett från två vändor till ica) och kvällen o bara ugglade. Fy vad hemskt! Jag kommer inte ihåg när jag gjorde det sist, bara satt o tittade på en massa meningslösa tv-program. Det var inte ett dugg avkopplande... jag kände mig helt, jaa inte bra iallafall!

Så idag började jag dagen med lite juridik - som jag egentligen är klar med men man kan ju alltid dubbelkolla i brist på annat - och nu blir det  iallafall ett träningspass.
Efter det väntar lunch, lite mer plugg förhoppningsvis och ikväll blir det let´s dance och taccoskväll - vår nya fredagsgrej ;)




På måndag får vi examinationsuppgiften. Jag fattar fortfarande INTE varför hon väntar så länge med att dela ut den. Är man klar med allt annat så VARFÖR skulle man inte kunna ha den uppgiften till hands och sätta igång? SUCK.
På tisdag blir det till att jobba med examinationsuppgiften hela dagen,
På onsdag fyller min Andreas 23ÅR!!!
På torsdag anslås fastighetsrättuppgiften. Och jag tar bussen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0