Förebyggande

Hjälp vad den här dagen har gått fort!! Dagens händelse var helt klart besöket hos naprapaten haha. Fick ligga där o värmas upp. Först med nån gelé sen med en pirrande maskin på höfterna (man kunde tydligen få träningsvärk av denna haha) sen knäckte han ryggen. Det var en upplevelse :) Ju närmre höften han kom dessto mer var det att rätta till. Jag var klar på 35min och det var ingen dålig timlön, 450kr gick besöket loss på. Helt klart värt det måste jag ändå säga!
  Bokade tid nu på torsdag igen men ska flytta den tiden... jag ska ju ill Östersund på torsdag!! Så det får bli när jag kommer tillbaka. Har tänkt att jag ska gå tre gånger nu - ganska tätt efter varann o sen besöka stället efter sommaren igen.. för att undvika det jag är med om just nu med höften o ryggen..

När jag kom hem lagade min älskling suuuuuupergod middag.. det var så gott att jag åt med två skedar för att kunna plocka från alla håll o få med allt haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0