akupunktur & hårprodukter

Träningspasset gick kanon, tränade muskler jag inte ens visste att jag hade! haha
  Hunnit med lite juridik och nu tar jag en paus... det har jag ju tid med.


Sitter o letar efter nåt ställe som utför akupunktur i Östersund.. tänkt mig ett besök på nåt ställe nästa vecka. Men är lite nojjig då det var ju nån karl som tog på och i kvinnor på nån klinik i stan... kommer inte ihåg vilken eller vart han tog vägen, men har ju iaf ingen lust å hamna hos en sån.




Nåt helt annat, beställde det här schampoot och balsamet...ehh...typ förra året nångång....och har fortfarande massor kvar! Använde det igår och mmmmmmmmmmmmmmm vad året luktar gott.





Funderar på att prova den här serien då allt det andra har tagit slut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0