Lista

I väntan på att nagellacket ska torka...


Skor:
Beror på tillfälle. Ballerinaskor, vita från Keds, eller röda från Fred Perry används mest.
Sneakers: Vita m. högt skaft från puma.
Jeans:  Acne
T-shirt: ROSA, vit eller svart...eller korall, eller brun eller turkos... beror på humör, "plagg till", väder, plats o.s.v
Underkläder: Ja det använder jag.
Väska: Helst min älskade Mulberry, men bara då jag VET att det inte kommer regna. Annars en svart från Sandqvist som jag fick av min älskling.
Plånbok: Brun och rymlig
Solglasögon: Billiga
Klocka: Variera mellan två som jag fått av pappa.
Smycken: Diskreta och med personligt värde. Guldringar, pärlörhängen och guldarmband.
TV: Platt 42tum  som min älskling köpt
MP3: röd ipod nano och en vit stor ipod som jag "fått" av Andreas. Där har jag massa gamla ljudböcker
Dator: Bärbar från Asus. Önskar mig en liten men vet inte vad jag ska ha den till, typ som anteckningsbok?
Smink: Naturligt. i.d puder, YSL / Kanebo concealer, i.d / chanel rouge, Maxfactor mascara, Chanelögonskugga
Nagellack: Genomskinligt och stärkande från depend och nån cool färg från Essie på tånaglarna
Ansiktskräm:  Dag och natt + ögongel
Deoderant: Den Bästa! Som är från Yvonne Ryding.
Tandkräm: Används två gånger per dag
Schampo/Balsam: Jajemen! Välinvesterade pengar i frisörprodukter
Tvål:  Nix, duscholja istället!
Parfym: Lätt och diskret, Miss dior från Dior används en del
Mineralvatten:  Naturell, smaken försvinner ju ändå efter att man druckit några klunkar
Vin: RÖTT eller Rosé (ej utspätt med nån sliskig dricka)
Drink: Dålig på sånna
Bröd:  Hembakat och nygräddat med en klick smör eller ostskivor
Mat: Rent och fräscht
Glass: Med choklad och nötter i alla former
Godis: Choklad, nötter (naturgodiset är himmelriket för mig) Ferraribilar och Digestiekex doppat i mjölk
Säng: För liten egentligen för två personer
Lakan: Vita eller i någon ljus färg
Frisörsalong: Min egen, jag är min egen frisör också!
Dagstidning: Metro??
Magasin: Läser inte så ofta nu för tiden, men fick några gamla Glamour tidningar av en kompis...verkar rätt ok.

...Sådär, nu verkar det ha torkat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0