Tisdag

Precis klar med opponeringen, blev cirkus 3 sidor. Sammanfattning av rapporten och kommentarer.

Fick samma person som förra gången och han är väldigt bra på att strukturera upp arbetet och det gör det väldigt lätt för mig att opponera. 
Jag vet precis vad han tagit med (eventuellt missat) och det är lätt att hänga med, man vet vad man har och vart man har det. Däremot är ju det en nackdel ifall man "missat något" - det märks tydligt då! Sen saknar jag lite djup i rapporten. Personen är riktigt bra på att använda sig av teorier och referera, men förlitar sig för mycket på de och vågar inte ta ut svängarna - "tänka utanför ramarna". Men överlag mycket bra uppsats, intressant och kanon upplägg!




Hmm undrar om jag ska börja packa lite? Det är ju en hel del som jag ska ha medm mig hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0