Home sweet home

I fredags tog jag och min älskling bussen hem till Östersund. Var hemma 23.00 då bussen blev försenad.
I lördags (igår) blev det kalas och utgång.
Idag var jag och hämtade mitt schema för sommaren. Blir jobb fram till den 14de augusti, med början imorrn ( måndag).
     Just nu sitter jag och pluggar.. en av två sommarkurser.

Fullt upp, men det finns så mycket som jag vill göra så jag vill ha det såhär nu för att hinna med så mycket som möjligt. De här två första veckorna blir det allra mest fokus på jobb och plugg. Har sex inlämningar att göra, varav 4st på 2 sidor och 2 på 3-5 sidor. Målet är att bli klar med de fyra första uppgifterna fram till nästa helg.
 
Min fina älskling åker upp till Umeå på ondag för att jobba hela sommaren på SCA.

Nu ska jag utnyttja min tid maximalt. För snart är den den 16de augusti och vi är på väg till Rom. Då vill jag kunna se tillbaka på den här sommaren och känna mig så otroligt nöjd för att jag klarat allt.


:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0