Citat: "Man kan få betala dyrt med hälsan för bristande kunskaper"

"Fett i maten ger inte bara de livsviktiga fettlösliga vitaminerna A, D, E och K utan också ämnen till cellmembran, hormoner och prostaglandiner som styr alla kroppsliga funktioner på cellnivå."

Så eftersom jag inte orkar trycka i mig smör just nu... så kom jag på en briljant idé!

Man är ju själv den bästa testpersonen... så därför har jag nu gjort en hårinpacknng med RENT SMÖR och jag har smörjt in hela kroppen med RENT SMÖR (tur att jag är ensam hemma). Kan inte låta bli att fnissa då jag tänker på det men så är det!  Jag är min egen testperson. Sen väntar ett långt bad men skrubbning och tvättning.. vill ju inte gå runt och lukta som en ko.




Mmmm jag känner hur min hud   a b s o r b e r a r   fettet och blir alldeles mjuk. Jag känner hur det sker ett mirakel och jag kommer alltid att ha ung och fräsch hy efter att introducerat min kropp till den här behandlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0