Fredagkväll

Efter en full jobbvecka var det skönt med en lugn kväll hemma med taccos.
På söndag är det dags för jobb igen, fullt fart söndag - fredag. Men jag har rätt bra tider och två superbra böcker som jag läser så det känns helt ok.  Däremot var det lite sådär med mitt tålamod idag, inte riktigt på topp! Men jag vet hur jag ska hantera det nästa gång. Idag bjöd det även på min favorit schwarzwaldtårta! Tjejen som slutade bakade egen som var helt suverän! Lönen som jag fick idag var för övrigt också helt suverän! Men så gör jag inte så mycket annat  nu under sommaren än jobbar, ändå helt ok.


Nu ska jag lyssna på en låt några gånger till och sen är det läggdags.
Längtar efter min älskling.... och drömmer mig bort till Kroatien då jag hör låten.

Dado Kukic - Crna Haljina  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0