Fredag

Sitter o lyssnar på gräsklipparen utanför, luktar nyklippt gräs. Jag som avskyr den lukten egentligen tycker att det är helt ok just nu :) Känner mig alldeles pirrig i magen, har varit helt uppspelt hela morgonen... det beror nog inte på det nyklippta gräset utan på att jag ska åka upp till min älskling  I D A G!!




Om 4 veckor och 1 sitter vi på tåget till Sthlm för att lyfta sen mot Rom!
Våran första utomlandsresa tillsammans... till världens finaste och romantiska stad!
En välförtjänt resa efter en massa jobb, plugg och tid utan varandra.
Det kan inte bli ett bättre avslut på sommaren!




Snart är det dags för jobb och 15.45 avgår bussen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0