Fredag

Har fördrivit hela morgonen till att slösurfa... tänkte beställa lite fina kläder och underkläder till resan men då blev det nåt fel så jag orkade inte göra om allt!
Börjar jobba 10, men ska snart åka iväg så jag hinner förbi cooooooop och köpa med mig lite saltlakrits till en av de jag jobbar med som går på semester idag. Igår kom jag hem 23.00!! Jobbade till 22. Duschade och somnade väl 23.20!
Vaknade 06.15 men znoosade till 06.30 och sen har jag bara slöat... ändå rätt skönt.


Planerna inför hösten är redo och nationalekonomi it is! Jag har redan beställt och fått hem tvåböcker, en av de är inte att leka med... engelska och allt! Men det ska bli så sjukt kul, äntligen en riktig utmaning!
Till våren blir det c-uppsats i sociologi och sen fortsätter jag min färd mot ekonomiexamen... det kan vara bra att påminna sig själv ibland om vart man är på väg!
.........och just nu, in i arbetskläderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0