Tisdag

Ojoj, nu har jag suttit och suddat 240 sidor i en bok. Lånade nämligen av läraren och vill inte lämna igen en bok som är alldeles ner kluddad - då jag läser så gör jag nämligen alltid små markeringar, noteringar, stryker under..

Annars rullar allt på.
  Vi har en inneboende här - jimmy -  haha. tycker det är roligt o säga inneboende. En kompis till Andreas o exklasskamrat till mig. Det är trevligt :) Idag tillexempel erbjöd han sig att diska efter middagen, mycket uppskattat!! =) Middagen stod jag för! Det blev Andreas o min favorit - taccopaj =)




Nu ska jag fortsätta filosofera över mitt liv och mina beslut.
  Det känns som att alla bitar börja falla på plats nu - verkligen på allvar!
HALLÅ håller jag på att bli vuxen på riktigt? Karriärmål och allt har filats på idag under en kall promenad. Det var riktigt skönt, förutom att jag var så angelägen om att komma hem o snabbt skriva ner allt... tänk om jag skulle glömma nåt?
  Bra med dagbok btw! Ett hett tips till alla. Nånstans att skriva ner planer, mål, tankar, funderingar, undringar... allt helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0