Söndag

Nyss ätit spagetti och ketchup! Näst intill ett historiskt ögonblick, jag äter annars aldrig pasta!
Tycker inte om det och det känns inte som riktig mat... maskar. haha. Men Andreas tycker om det så vi har det alltid hemma :)

Igår blev det lite vin, öl o whiskey i Anders superfina lägenhet och sen korridorsfest.. men Andreas o jag blev inte där länge..

Imorse flög jag upp ur sängen - bokstavligt talat. Plockade bort all tvätt som vi hängt öööööverallt i hela lägenheten, då jag var så smidigt o tvättade 75maskiner igår i "reservmaskinerna"...till vilka torktumlare o sånt inte ingår haha. Blev en del då jag inte inte inte tycker om att tvätta underkläder och strumpor tillsammans!! Usch!
  Sen blev det en sväng till Ersboda med tjejerna, Mimmi skulle handla en massa till sitt rum. O jag gick inte heller tomhänt. Nya mattor, gardiner, en hylla o lite andra smågrejer och en jäkla massa KÖTT. Hittade perfekta köksbordet till oss - tycker inte om det vi har... men jag undrar om Andreas är av samm åsikt? haha


Nu ska jag jäsa på här med min älskling medan vi lyssnar på föreläsningar om EU, EG och den gemensamma marknaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0