Måndag

Imorrn bär det av uppåt mot Umeå! Verkligheten sätter igång på onsdag klockan ..............supertidigt .......då jag ska bänka mig i biblioteket fram till midnatt.
   Har ångestätit kycklingvingar i 45 minuter nu! Det känns alltid lika jobbigt att åka ifrån mamma o pappa!
 
Idag är för övrigt sista natten för mig på Körfältet, i den här lägenheten, i den här sängen i den här lägenheten, i det här rummet, EVER! Jag har lite separationsångest!!



Nä nu lägger jag det här på is ett tag för att planera o komma in i vardagen igen!

Kommentarer
Postat av: sandra

hej hörru, jag har lagt upp bilder nu på bilddagboken. xsandrax heter jag där

2009-01-08 @ 09:45:55
URL: http://www.znapmusic.com/xsandrax

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0