Fredag - lördag

Igårkväll blev det middag hos Neli med tjejerna, mycket trevlig kväll....som fick sluta där för min del =)

 Idag har jag hunnit med att titta på 8 föreläsningar om Avtalsrätt och Köp&konsumenträtt, fick nämligen veta igår att jag blivit antagen till JÖK - jag har till på måndag på mig att svara. Iallafall, hur intressant som helst. Jag kommer verkligen att ha nytta av den här och jag har länge velat läsa det, så det känns som att jag kan inte tacka nej.
  Annars har jag även hunnit tvätta 4 maskiner - vi har inte tvättat sen innan jul - men å andra sidan har vi inte varit här mer än 2 veckor och å tredje sidan så har vi ju en hel del kläder.. Även städa och göra mat har jag hunnit med.

Nu ska jag iväg till skolan för att:
1. Skriva ut förläsningsanteckningar - ca 80sidor, lättare att hålla ordning då man använder sig av de
2. Leta litteratur 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0