Torsdag

Idag har det varit en lång dag... vaknade, gick upp, trött och irriterad... Andreas hade tagit upp hur mycket som helst av sängen. Brett ut sig och lyft upp knäna så jag fått ligg raklång, gaah! :P   o igårnatt vaknade jag av att han tryckte på min mage flera gånger, typ "magpumade" mig haha. Knasigt, undrar vad karln har för konstiga drömmar egentligen ? haha

 Sen hade vi seminarium...som var allmänt flummigt och segt! Sociologisk vetenskapsteori! Det är inte svårt att förstå, men det är mycket som spelar in och beror på.. så det blir lite halvflum. Aja, det är snart över :)

Innan det hann jag med en sväng på sjukhuset.
 Min kropp har ett eget liv och har svårt att ta upp näringen i maten, vilket hänger ihop med andra konstiga grejer.. en lång kedja av orsak-verkan-samband. Iallafall så fick jag ta blodprov för hundrade gången och den här gången för att bekräfta / utesluta celiaki. Läste på lite på egen hand o tydligen behövs det mer än ett blodprov för att kunna fastställa detta, men det var en början. Det skulle verkligen vara så skönt o veta vad det är för nåt... för nu har det varit knasigt i 1,5år och det är jobbigt att inte veta exakt!!

Nä nu ska jag fokusera på nåt positivt istället!! Typ som att imorrn ska jag hoppa över seminariet och göra färdigt mina två juridikuppgifter till nästa månad så jag kan fokusera på matte ccccccccc :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0